Juhlaliivit ja -asusteet edullisesti vuodesta 2010

Toimitusehdot

Tervetuloa verkkokauppaamme!

Toimitamme vuosien kokemuksella miesten ja poikien asusteet suoraan toimittajaltamme Englannissa. Suoritamme tullimuodollisuudet ja maksut puolestanne, eli hintamme sisältävät suomalaisen ALV:n 24 %.

Tällä hetkellä koronapandemia ja Brexit vaikuttavat kuljetusyhteyksiin ja hidastavat postin kulkua ja Iso-Britannian ja Suomen välillä, joten toimitusaika on n 7-10 arkipäivää.

 

Toimittajamme valikoma ei näy verkkokaupassamme kokonaisuudessaan, joten mikäli ette löydä toivomaanne mallia tai väriä tms tarkistamme toimittajamme tarjonnan ja varastotilanteen nopeasti. Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiin osoitteessa sales@kq.fi ja puhelimitse/WhatsApp 010 239 3350.

Toimituskulumme ovat 6.90 €  ja lähetykset toimitetaan aina seurantanumerolla Postiin. Palveluna Royal Mail International Signed for.

Toimitukset Englannista jatkuvat tällä hetkellä normaalisti, mutta vallitsevan poikkeustilanteen aikana lentoyhtiöiden lentojen vähentämisestä aiheutuu ulkomaan paketteihin ja muihin postilähetyksiin viiveitä.

Ennen klo 14.00 vastaanotetut tilaukset lähtevät pääsääntöisesti samana päivänä (ma-pe/arkipäivinä). Pyhinä *) ja pe kl 14.00-su vastaanotetut tilaukset seuraavana arkipäivänä.
*) Huomaa myös, että Isossa Britanniassa on viisi erityistä vapaapäivää, n.s. "Bank Holidays"/"Substitute Holidays", jolloin myös kaupat ja muut liikkeet ovat suljettuna. Nämä päivät ovat vuonna 2021: 3.5, 31.5, 30.8, 27.12. ja 28.12.

Toimitamme myös  Ahvenanmaalle. Hinnat eivät tällöin sisällä ALV:ta, joten asiakas vastaa tullauksesta itse.

 

Toimitamme tilauksia Suomessa  seuraavin ehdoin:

0. Lyhyesti kiteytettynä

Käymme reilua kauppaa noudattaen voimassa olevaa lainsäädäntöä.
Toimituskulut Postiin seurantanumerolla ovat 6.90 €.
Vaihdon ja palautuksen yhteydessä joudumme veloittamaan kuluja 5.90 €.

Kaupankäynti ja edullinen hinnoittelumme lähtee siitä, että asiakas tilaa tarpeeseen, ei huvikseen.Emme voi toimittaa tuotteita lähtökohtaisesti sovitusta/"valkkausta" varten (esim eri kokoja, värejä)
Palvelemme Sinua mielellämme sekä sähköpostitse että puhelimitse, joten älä epäröi ottaa yhteyttä! sales@0kq.fi, puh/SMS/WhatsApp +358 10 239 3350

1. Toimitukset Suomessa

(Toimitukset Pohjoismaihin ks. kohta 2. jäljempänä)

1.1. Yleistä

Kotimaan toimituksissa sovellamme maamme voimassaolevaa lainsäädäntöä sekä alla mainittuja toimitusehtoja. Sopimus katsotaan syntyneen kun ennakkomaksu on suoritettu ja asiakas on saanut tilausvahvistuksen.

Verkkokaupan, muun etämyynnin ja kotimyynnin kuluttajansuojaa koskevat muutokset astuivat voimaan 13.6.2014. Laki kuluttajansuojalain muuttamisesta on kokonaisuudessaan on luettavissa Oikeusministeriön verkkosivuilla (Finlex). Tärkeimmät muutokset verkkokaupan osalta koskevat palautettavan lähetyksen postimaksuvelvollisuutta sekä asiakkaan peruuttamisilmoitusvelvollisuutta. Tuotteiden palautus ja vaihto pysyvät toistaiseksi maksuttomina asiakkaillemme, ellei toisin mainita. Katso kohta 1.4. jäljempänä

1.2. Maksuehdot ja -tavat

Ilmoitetut tuotehinnat sisältävät arvonlisäveron (1.1.2013 alkaen 24%).

Toimituskulut lisätään ostoskorin laskelmaan, kun kohdemaa ja toimitustapa on valittu ja näkyvät yhteenvedossa ennen maksamista. Suomessa: Miesten asusteet seurantanumerolla Postiin 6.90 €.

Ulkomaille tilattaessa, kts. kohta Pohjoismaat. Mikäli teillä on muita toivomuksia, otattehan yhteyttä meihin

Maksu tapahtuu asiakkaan valinnan mukaan käyttäen palvelua Checkout.fi (kotimaiset verkkopankki-, luotto- ja mobiilimaksut), Klarna (lasku, osamaksu) tai PayPal (luottokortit Visa ja MasterCard tai maksu PayPal-tililtä).

1.2.1. Checkout.fi (verkkopankki, mobiilimaksu tai lasku)

Checkout.fi -palvelun kautta, maksat kauppahinnan suoraan oman verkkopankkisi tutussa ympäristössä omilla verkkopankkitunnuksillasi tai vastaavasti kortti- tai mobiilimaksuna. Verkkopankista maksettaessa, asiakkaalle ei aiheudu muita kuluja. Checkout.fi tarjoaa myös mahdollisuuden käyttää muita maksutapoja, joiden käyttöehdoista ja palvelumaksuista kyseisen palvelun tarjoaja ilmoittaa tarkemmin. Toimitamme tavarat viipymättä maksun rekisteröinnin jälkeen.

1.2.2. Klarna

Klarna tarjoaa joustavat laskutus- ja osamaksutavat. 1) Klarna lasku. Klarnalla laskulla saat maksuaikaa 14 päivää. 2) Klarna osamaksu. Klarna osamaksulla maksat ostoksesi osissa. Luotonantaja on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Voit seurata laskutustasi sekä ladata laskuja osoitteessa https://www.klarna.fi. Klarnan ehtoihin voit tutustua osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ehdot/

1.2.3. PayPal 

Kansainvälinen maksunvälityspalvelu PayPal hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners Club Mastercardilla sekä Electron pankkikortit. Luottokorttimaksu ei aiheuta asiakkaalle ylimääräisiä kuluja, vaan niistä vastaa myyjä. Maksaminen tapahtuu suojatussa SSL-yhteydessä Paypalin palvelimella joko suoraan luottokortilla tai Paypal-tilin kautta. Esimerkiksi asiakkaan luottokorttitiedot eivät välity meille lainkaan, ainoastaan maksajan nimi, tilausnumero ja summa. Paypalia voi käyttää nyt myös suomeksi. Paypalista voit lukea lisää osoitteessa www.paypal.com.

1.3 Yhteystiedot, tilausvahvistus ja toimitus

1.3.1 Asiakkaan yhteystiedot

Postimyynnissä tilaajan ilmoittamat oikeat henkilö- ja yhteystiedot ovat ehdoton edellytys onnistuneelle kaupalle. Tilaajan on ilmoitettava oma nimensä, oma kotiosoitteensa, oma puhelinnumeronsa ja toimivan sähköpostiosoitteensa, jotta tilaus voidaan vahvistaa ja tuotteet toimittaa asiakkaalle. Mikäli asiakkaan ilmoittamat tiedot ovat virheelliset tai puutteelliset verkkokauppa ei ole velvollinen korvaamaan mahdollista katoamista.

1.3.2 Tilausvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu ja maksettu, asiakkaalle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka asiakas on itse ilmoittanut tilausta tehdessä. Mikäli et saa tilausvahvistusta, otathan yhteyttä meihin!

1.3.3 Toimitustapa

Tavarat toimitetaan lähtökohtaisesti Postitse kirjattuna kirjeenä (Royal Mail/Posti). Suoritamme tullimuodollisuudet puolestasi. Ilmoitamme sinulle aina lähetyksen seurantanumeron, jolla voit seurata lähetyksen kulkua. Mikäli kuitenkin saat saapumisilmoituksen ja lähetystä ei ole tullattu, ota meihin välittömästi yhteyttä! sales@kq.fi/010 239 3350

1.3.3.1 Toimitusaika, toimitusmyynti

Toimitusmyyntituotteet (miesten asusteet) toimitetaan Englannista suoraan asiakkaalle. Toimitusaika on seurantanumerolla Postiin n. 7-10 arkipäivää (Royal Mail/Posti).

Toimitukset Englannista jatkuvat tällä hetkellä normaalisti, mutta vallitsevan poikkeustilanteen aikana lentoyhtiöiden lentojen vähentämisestä aiheutuu ulkomaan paketteihin ja muihin postilähetyksiin viiveitä.

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/korona-kysymyksia-ja-vastauksia

 
1.3.3.2 Toimitusaika, varastotuotteet

Toimitusaika varastotuotteille on 2-5 Postin jakelupäivää maksun vastaanotosta.
Tavoitteenamme on, että postimyyntitilaus lähtee meiltä samana tai seuraavana arkipäivänä tilauksesta tai ennakkomaksussa samana tai seuraavana arkipäivänä suorituksen saavuttua tilillemme.

 

1.4 Palautus- ja vaihto-oikeus

1.4.0 Lyhyesti kiteytettynä

Palautukset ja palautettavat vaihtotuotteet osoitetaan yrityksemme osoitteeseen Kokkolassa (kts yksityiskohdat alla).
Palautuksen ja vaihdon yhteydessä joudumme vloittamaan kuluja 5.90 €
Noutamattomasta seurantanumerolla tilatusta lähetyksestä veloitetaan kuluja 25 €.
Vaihto-oikeus on voimassa kerran per tilaus.
Emme toimita lähtökohtaisesti sovitusta/"valkkaamista"varten

1.4.1 Peruutus- ja palautusoikeus sekä vaihdot

Yrityksemme noudattaa toiminnassaan voimassa olevaa kotimaista lainsäädäntöä, joka on luettavissa osoitteessa http://www.finlex.fi/ (Kuluttajansuojalaki annettu 2.1.1978/58, muutettu 30.12.2013/1211).

Mikäli asiakas haluaa palauttaa toimitetun lähetyksen kokonaan tai osittain, tulee asiakkaan ilmoittaa siitä etukäteen, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä.

Vaihdot. Ilmoita vaihdosta asiakaspalveluumme sales@kq.fi ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme, jolloin tilaamme välittömästi korvaavan tuotteen toimittajaltamme Englannissa. Ostohinta palautetaan välittömästi vastaanotettuamme vaihdossa palautettavan tuotteen. Vaihdon yhteydessä joudumme vähentämään kuluja 5.90 €. Vaihtoehtoisesti voitte suorittaa suorittaa kulun (5.90 €) tilisiirtona.

Jos asiakas haluaa perua jo vahvistetun tilauksensa, tulee tästä ilmoittaa viipymättä. Edellä mainitut ilmoitukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen sales@kq.fi ja ilmoituksessa on selkeästi ilmoitettava mitä tilausta ja mitä tuotteita asia koskee, sekä palauttamisen tai peruuttamisen syy. Mikäli tavara on jo lähetetty asiakkaalle, tulee asiakkaan palauttaa toimitettu tavara viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä ilmoituksen antamisesta. Palautettavasta summasta vähennetään tällöin aina sekä toimituskulut Englannista (8.90 €), että palautuskulut Kokkolaan (5.90 €) , kts. kohta 1.4.2 Palautettavan tavaran lähettäminen.

Noutamattomasta seurantanumerolla tilatusta lähetyksestä veloitetaan kuluja 20 €.

13.6.2014 voimaantullen lainmuutoksen mukaisesti, ilmoituksen on tapahduttava "peruutuslomakkeella tai muulla yksiselitteisellä tavalla". Huomaa erityisesti, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus, vaan kyseessä on sopimusrikkomus. 13.6.2014 alkaen veloitamme kaikista noutamattomista, verkkokaupalle palautuvista lähetyksistä tilauksesta aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme 20 euroa joka koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Määrä vähennetään palautettavasta kauppahinnasta.

Huom! Palautusoikeus perustuu postimyyntiasiakkaan oikeuteen tutustua tuotteeseen samassa laajuudessa kuin perinteisessä myymälässä. Toisin sanoen asiakas voi tutustua materiaaliin, mittoihin ja tarvittaessa sovittaa vaate ennen lopullista ostopäätöstä.

Palautusoikeus raukeaa heti, kun yksi tai useampi seuraavista tuotteeseen kohdistuvista toimenpiteistä toteutuu:

  • tuote otetaan käyttöön
  • tuotteesta poistetaan koko-, hinta- tai muita merkintöjä
  • tuotetta muutetaan, pestään tms. asiakkaan toimesta.
  • hygieniasinetöidyn tuotteen sinetti avataan *)
  • tuottetta säilytetään siten, että siihen tarttuu vieras haju tai tuoksu **)

**) Terveydellisistä syistä, palautettavaassa tekstiilissä ei saa olla minkäänlaista siihen kuulumatonta hajua tai tuoksua, vaan se on säilytettävä omassa muovipussissaan ja erillään sellaisista tiloista ja muista tuotteista, missä esiintyy esimerkiksi eläinten, tupakan, hajuvesien, deodoranttien tai vastaavien hajusteiden vaikutusta. Milloin esimerkiksi pyykkiä on pesty, käyttäen hajusteita sisältävää pesu- tai huuhteluainetta, jo vuorokauden säilytys samassa kaapissa tällaisten vaatteiden kanssa, riittää aiheuttamaan kontaminaatiovaara, joka tekee tuotteesta myyntikelvottoman.

Välttyäksemme ylimääräisiltä palautuksilta, tuotekuvauksessa lukee vaatteen tärkeimmät mitat, joten sopivuus kannattaa aina varmistaa. Kotisivumme sisältävät yleisiä ohjeita vaatteiden mitoista ja hoidosta ja suosittelemmekin, että seuraatte aina annettuja pesuohjeita.

1.4.2 Palautettavan tavaran lähettäminen

Kun palautatte tai teette vaihdon ostoksen kohdan 1.4.1 ehtojen mukaan, tulee lähetys palauttaa Suomessa postin kautta Asiakaspalautuskirjeenä (Posti Palautuslähetys) merkinnällä "ASIAKASPALAUTUS" tai "PALAUTUS". Sopimusnumeromme on 618166. Muista vaatia ja säilyttää palautuksestasi Postin antama kuitti! Emme lunasta postiennakkolähetyksiä. Mahdollinen takaisinmaksu suoritetaan samaa maksukanavaa käyttäen, jolla tilaus on alunperin maksettu, kun tuote on palautettu ja todettu alkuperäisessä kunnossa olevaksi.

Palautusosoite:

K & Q Trading
Sopimusnro. 618166
Huhdantie 64 67100 Kokkola

Tulosta palautuslomake tästä

Huom! Emme ole velvollisia toimittamaan tavaraa emmekä vastaa palautuskuluista, mikäli asiakkaalla on lähtökohtaisesti jo tilausta tehdessään aikomus palauttaa useita tuotteita joko sovittamis- tai valitsemismielessä. Toisin sanoen asiakaspalautussopimuksemme ja -numeromme eivät ole tuolloin käytettävissä. K & Q Tradingillä on harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen palautus tai peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus mikäli asiakkaan tekemien palautusten määrä on huomattavan suuri tai huomattavan usein toistuvaa.

1.4.3 Virhe tuotteessa tai toimituksessa

Mikäli tuote on virheellinen, väärä tai toimituksessa on muuta poikkeamaa, otattehan meihin viipymättä yhteyttä asian selvittämiseksi. Hyvitämme virheellisen tuotteen vastaavalla virheettömällä tai harkintamme mukaan palautamme kauppahinnan. Normaalista käytöstä tai kulumisesta johtuvaa muutosta ei katsota tuotevirheeksi, eikä tällainen muutos esimerkiksi värissä, painatuksessa tai koristeessa ole peruste palautukselle, kun tuote on otettu käyttöön.

 

1.4.4 Mikäli tuotetta ei voida toimittaa

Yritämme parhaamme mukaan olla tarjoamatta loppuunmyytyjä tuotteita, mutta tietojärjestelmässä voi joskus esiintyä n.s. "saldovirheitä". Mikäli tuote on päässyt loppumaan esimerkiksi meneillään olevan tilaustapahtuman aikana, siitä pyritään tiedottamaan asiakkaalle viipymättä, sekä asiakkaan suostumuksella, korvaamaan tuote vastaavalla tai paremmalla tuotteella samaan hintaan. Myyjä pidättää itselleen myös oikeuden olla hyväksymättä tilausta kokonaan tai hylätä jo vahvistettu tilaus, jos siihen on selvää syy.

1.5 Muut ehdot

1.5.1 Riita- ja rikosasiat

Riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan sovittelemalla ja viime kädessä Kokkolan käräjäoikeudessa. Jokainen epäily petoksesta, lievästä petoksesta tai näiden yrityksestä rekisteröidään ja ilmoitetaan tarvittaessa rikospoliisille.

2. Toimitusehdot muihin pohjoismaihin (Mannersuomen ja Ahvenanmaan ulkopuolelle)

Toimituksissa muihin pohjoismaisiin valtioihin (Ruotsi, Norja ja Tanska), sovellamme alla mainittuja lisäehtoja. Muilta osin noudatamme soveltuvin osin samoja ehtoja kuin kotimaisiin toimituksiin. Mikäli haluatte lisätietoja, ottakaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen sales@kq.fi

2.1 Hinnat ja arvonlisävero

Tuotteiden lähtöhinnat ovat euromääräisiä, ja niihin sisältyy arvonlisävero (1.1.2013 alkaen 24%).
Ahvenanmaan ja Norjan vientiin menevät tuotteet myydään ilman arvonlisäveroa ja asiakas vastaa itse kotimaan mukaisen verokannan mukaisen arvonlisäveron maksamisesta. Verkkokaupassa on mahdollista valita toinen valuutta, jolloin laskentaperusteena sovelletaan Euroopan keskuspankin vahivstamaa valuuttakurssia.

2.2 Toimitustapa ja -maksut

Toimitus pohjoismaihin tapahtuu ensisijaisesti postitse (Postnord) Toimituskulut miesten asusteiden toimitusmyynnissä 3,90 € (kirjelähetys) tai 8.90 € (kirje/paketti seurantanumerolla)

2.3 Toimitusaika

Lähetykset seurantanumerolla 2-5 arkipäivää. Royal Mail International Signed for/Posti.  Kirjelähetykset 1-2 viikkoa. Royal Air Mail/Posti

2.4 Maksutavat

2.4.1 PayPal (kts. kohta 1.2.2)

2.4.2 Payson

Payson on PayPal:in tapainen ruotsalainen järjestelmä, joka vastaavalla tavalla välittää luottokorttimaksuja, mutta toimii myös ruotsalaisilla verkkopankeilla.

2.5 Palautusoikeus

Muihin pohjoismaihin myytävien tuotteiden osalta, pätee sama palautusoikeus samoilla ehdoilla, poikkeuksena lähetyskulut, jotka maksaa aina asiakas vakiintuneen tavan mukaisesti.
Pyydämme erityisesti tarkistamaan tilatun tavaran koko ja mitat mittanauhaa käyttäen, jotta turhilta vaihdoilta vältyttäisiin.
 
3 Tilaustuotteet

Tilausvalikoiman tuotteet toimitetaan valmistajan varastolta asiakkaalle Royal Air Mailin välityksellä. Toimitusaika lähetyksille seurantanumerolla on keskimäärin 2-5 jakelupäivää. Kirjeenä 1-2 viikkoa. Koska tilaustuotteiden tilaus- ja toimitustapa poikkeaa varastotuotteiden käsittelystä, eikä vaihto esim. toiseen kokoon tai malliin onnistu yhtä sujuvasti, vaan on käsiteltävä uutena tilauksena, pyydämme teitä erityisesti tarkistamaan koko-, väri- yms. asiat ennen tilausta. K & Q Trading noudattaa myös tilaustuotteiden osalta lain edellyttämää katumus- ja palautusoikeutta ja mahdolliset palautukset tuleekin osoittamaan K & Q Tradingille Suomeen, vaikka lähetys onkin saapunut ulkomailta.

shopping cart kq

Tyhjä

Yhteensä: 0,00 €